יום רביעי, 5 בינואר 2011

למה הבלוג הזה בבלוגר (במקום אינטרו)


התוכנית המקורית היתה כמובן לבנות בלוג יפה בוורדפרס. הקונספט לבלוג: דברים שצריך. לפעמים יש לי רעיונות לדברים שכדאי שיהיו, אבל עדיין אין, או שסתם לא ראיתי. בקיצור, סוג של פורטפוליו דמיוני. עיצבתי את הבלוג (האימאג' כאן הוא חתיכה מהעיצוב), ואפילו הכנתי סקיצות יפות לשני מוצרים דמיוניים, מלווים בהוראות הפעלה, והכל נראה על המסלול להמראה. זה היה לפני שנה.

זה באמת לא כזה מסובך לבנות בלוג יפה בוורדפס, גם למי שצריך (כמוני) לירוק דם על הסטיילשיט, ולמצוא חבר שיעזור עם קצת ג'אווהסקריפט. אבל העובדה היא שזה פשוט לא קרה. יש יותר מדי חסמים עבור האדם הפשוט והעסוק (הגירסה הראשונה של זה עדיין שם, אם זה מעניין מישהו).

אז נכון, בלוגר הוא סוג של פשרה. האמת, אפילו לא חשבתי עליו כאופציה. כשרציתי משהו מהיר וחינמי הלכתי אוטומית לטאמבלר. אבל גם שם זה סיוט בשביל קז'ואל בלוגינג. אין תגובות מובנות, צריך להפוך הכל לעברית וכו'. וזה היה הרגע שבו התגלגלתי לבלוגר. נכון, מכוער פה רצח ולכל אופציה יש 32 כפתורי רדיו. אבל היי, היה לי בלוג - ובעברית - תוך 2.5 דקות.

אז זאת הסיבה שמצאתי את עצמי בבלוגר. כמו שמיברג היה אומר, הובסתי. אבל נראה לי שזה לטובה. אני אסחף עם זה, ואתן למדיום לנווט את התוכן. לא צפויים כאן מיזמים גרנדיוזיים. רק הערות, מה שנקרא. על עיצוב ואינטראקציות, במובן הרחב של המילים.

3 תגובות:

  1. דבר ראשון תתחדש
    דבר שני, הבלוגר לא כזה נורא. הוא קצת מגושם לעיצוב אבל מאד נוח לכתיבה ואחרי קצת התרגלות אפשר ליפיף אותו ולהוסיף לו אפליקציות מגניבות ושימושיות.

    השבמחק
  2. דווקא יפה יצא לך:)
    תתחדש!

    השבמחק